ZOOT 

"shoping is my cardio"



Nakupujete on-line? Ja to veľmi nemám rada, mne vždy chýbal ten osobný kontakt. Milujem keď si môžem veci obchytať, vyskúšať, ovoňať, jednoducho keď nakupujem, zapájam do toho všetky svoje zmysly :)

..a to sa pri nakupovaní on-line veľmi nedá, a aj keď sa mi páčilo množstvo vecí,
stratila som o ne záujem vždy, keď som si ich nemohla skúsiť na sebe.

..Ha! Lenže to tu ešte nebol ZOOT!




 
ZOOT na Slovensko prináša pestrú paletu
250tich značiek, ktoré fičia v zahraničí. A nenájdete ich „len“ online,
ale odteraz už aj osobne, a to v POP-UP Výdajni Radosti na Šafárikovom námestí.


Veľmi sa mi páči aj "ich" filozofia:
  
„Objednám. Vyskúšam. Čo mi nesedí neplatím.“

..tomu hovorím "zákaznícky servis" :)










...bola som zvedavá čo to ten ZOOT je, a tak som sa zašla pozrieť na otvorenie
aj ja, no a spoločnosť mi robila "Ginka" :)






..a samozrejme, som si musela aj niečo vyskúšať veď ...


..inak, k týmto šatám by sa skvelo hodily TIETO TOPÁNKY!
ale nemali práve moju veľkosť aby som vám to mohla ukázať...


..dali sa tam "vyčarovať" naozaj skvelé outfity! :)



..TÁTO mikinka! a TIETO topánky!




..TÁTO mikina! ( a ach tie šúsy by som brala hneď! )


  
..TOTO tričko!




..a ešte tieto šaty, ktoré sú už beznádejne vypredané!
A ďalšie skvelé veci, ktoré nájdete aj TU!

..Alebo viete čo? Bežte tam veď! :)




..za krásne fotky ďakujem Martinovi :)

..použila som tie tvoje, lebo sa mi veľmi páčili,
a chcela som aby to pôsobilo ako celok.

..myslím, že Martina ako fotografa netreba predstavovať,
ale aj tak, ak by ste boli zvedaví, tak jeho práce nájdete aj TU! 



 

..a ešte jeden sladký pohľad na záver, "čavte" :)


Comments

Popular Posts