Purple is always a great choice!

 

Vždy som chcela mať fialové vlasy, ale trochu som sa bála,
ako to dopadne, ak použijem farbu..

..asi pred 2mi rokmi, ešte keď neexistoval tento blok,
som mala ružové iba "konce", vyzeralo to super,
ale na viac som sa vtedy neodvážila

...

..A potom niekto veľmi múdry vynašiel kriedy na vlasy! Ha! :D
Ja mám tie svoje odtiaľto, aha TU!




..stále si nemyslím, že by farebné vlasy už boli out!

Podľa mňa je veľmi dôležité to, aby to "baba" vedela nosiť.
Ak Ti to pristane, nemusíš sa báť, dôležitý je "stajling" a to, "ako to predáš" :)




..Ja som si teda vybrala fialovú, ale asi vyskúšam aj ostatné farby,
lebo je to fakt úplne "easy" :)




 ..tadáaa, a takto to dopadlo! Čo vy na to?
Na fotke to vyzerá viac do ružova, ale ja som
s výsledkom naozaj spokojná :)



..a takto to dopadlo so zelenou! ;)

...

Prikladám aj zopár svojich obľúbených obrázkov,
a jeden celkom užitočný "tutoriál" ..ak by ste sa chceli nechať inšpirovať.














..už zasa rozmýšľam aj nad farbou,
lebo mať farebné vlasy je fakt super! Cítim sa v tom skvelo..


..ďalšie super typy nájdete TU!
A tiež NÁVOD ako postupovať pri farbení :)




..neverili by ste, ako dlho sa hľadá jeden poriadny "tutoriál",
nechápem prečo sa tie ženské tak strašne dlho v tých videách vykecávajú?!
Veď v skutočnosti to trvá len pár minút! :D

________Ps:nezabudnite na rukavice!
PS2: čím viac vody, tým viac pigmentu, a ak chcete docieliť úplne pastelový efekt,
namiesto vody môžete použiť iba lak na vlasy..

..Tak veľa šťastia, a smelo do toho!
Nech nie je nuda :)


www.pastelovefarby.sk 

Comments

Popular Posts