Stay in romantic mood featuring Alex!



..Pamätáte si ešte na fotenie s Alex? / TU!

.. ja viem, že už som spomínala, ako veľmi sa mi páčia jej fotky,
ale neviem si pomôcť...

Toto "vraj" bolo jej prvé fotenie na film, PECKA!..






Sú romantické, nežné, ženské, sexi, zmyselné a krásne,
veď... pokochajte sa trošku ;)









..musím povedať, že toto bola zatiaľ jedna z mojích NAJ spoluprác,
dievčatá boli úplne profi a spontánne, fotografka takisto,
a do toho aj maximálne ideálne počasie ...

..chýbala už len Mischel, ktorá mala v ten deň líčiť,
ale ochorela, takže som ju nakoniec zastúpila ja..

..ale dúfam, že to nebola naša posledná spoločná vec,
a že sa nám spolu s Mischel a Alex,
podarí ešte niečo vymyslieť ;) 




#nipplesfree! / but ... "aby sa ocko nehneval" ;)



©


muah&styling / Stylistakrista / 



Ďakujem <3



Comments

Popular Posts