808 presents ITALO DISCO



Baby z 808 pre vas nachystali luxury akciu .. 27. februára, 
teda budúci piatok ..v clube "Radosť"

..vám budú hrať:
 

..ale VIAC o akcii, si prečítaj TU!














 
















 














..K tejto akcii, sa "zvrhlo" aj toto "malé pofoteníčko"
..a ja som rada, že opäť ŽIJEM! :))


..a little party never killed nobody!
Right!? ;)

...

Teším sa, že som bola pri tom,
i keď neviem či sa vidíme aj na akcii, lebo v tom čase
sa chystám domov na východ...

Vy si ju však určite nenechajte újsť, mám taký "ciťák"
že to bude SUPER!..



 ©
..o fotky sa postaral


 Ps: ..od nového roka stážujem v PLATFORM  ...aj preto vás teraz "tak trošku" zanedbávam..
Ako to už býva, roboty je veľa a času málo.. ale nebude to tak dlho nebojte sa,
makám na sebe aj na tom, aby som s vami mohla naďalej
zdieľať svoju "fashionpassion" ;)

..stay tunned!
<3 
 

 

Comments

  1. Tak to je nádhera. Poprosím viac takých článkov a fotografií. Ja sa teraz chystám na niečo podobné. Už mám aj nakúpené a vďaka zľavovému kódu na hej sk som ušetrila z http://www.kuponyzdarma.sk/hej-sk/ a teraz to môžem rozbaliť

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts